Hvordan en bedste køb salg degnen lærte mig den enkle 6 trin formel for at lukke enhver salg

Følg denne historie…

Jeg gik til bedste køb i dag at få et par cd’er og gik ud med et nyt abonnement til Sports Illustrated. Straks forvirret, spurgte jeg mig selv, hvordan ville det ske? Da jeg gik gennem de trin, der bragt til punkt i tid, indså jeg, at jeg var solgt på abonnementet, før jeg nogensinde har haft en chance for at selv tænke at sige nej. Wow! Hvad hvis og jeg havde denne magt? Mit hjem virksomhed ville Boomer for at sige mildt. Så, lad mig gå gennem præcis hvad der skete og derefter jeg vil trække et par nøglepunkter for dig.

Jeg gennemset afsnittet CD i bedste køb for omkring 30 minutter og derefter efter at gøre min endelige musikvalg jeg ledes til checkout counter. Jeg blev mødt af en venlig checkout degnen der ringet op mine tre cd’er til en samlet pris af $43. Da hun ringede mig sagde hun, “Hvordan vil du gerne et gratis abonnement på Sports Illustrated eller underholdning magasin?” Før jeg kunne svare fortsatte hun med at fortælle mig, at hun allerede havde benyttet sig af tilbuddet, selv og havde modtaget otte gratis spørgsmål af Entertainment Magazine. Hun fortsatte med at fortælle mig præcis hvordan jeg kunne afmelde når som helst og stadig få otte omkostningsfrit udgaver i uanset hvilket magasin jeg vælger. Derefter, selv før hun færdig med at tale, en tilstødende tjek degnen istemte og sagde hvor stor en del han tænkte det var og hvor meget han nød sin gratis abonnement.

Så skete magiske! Næppe jeg tænder mit hoved tilbage til den første ekspedient, end gjorde hun spørger mig hvilken abonnement, jeg ønskede. Uden at tænke sagde jeg Sports Illustrated. Hun svarede, “det er, hvad fyrene altid vælge”. Hun ringede mig og jeg var ude af døren, før jeg havde en chance for at tænke, om det var bare sket.

Hvor stor er der?

Hun gjort sandsynligvis en Kommissionen og jeg aldrig selv set det komme.

Ok… Så, hvad der gjorde hele denne proces fungerer så godt?

Første: Elementet af overraskelse…

Jeg havde ingen idé om hvad ramte mig.

Andet: En gratis prøveperiode tilbud…

Hun tilbød mig noget, der var meget lav risiko for mig. Jeg ønskede virkelig et abonnement på Sports Illustrated, men hey det var gratis, så hvorfor ikke?

For det tredje: Glat overgang til hendes vidnesbyrd…

Når hun sagde, at abonnementet var noget, hun personligt benyttede sig af sig selv jeg lade vagt gik. Fra dette punkt på, jeg var ikke sælges på noget jeg ikke ønskede, men i stedet blev jeg bare få en venlig henstilling.

For det fjerde: Glat overgang til hvor let det var at tilbage på når som helst…

På dette tidspunkt, ikke blot fik jeg bare en venlig henstilling, men hun fortalte mig, hvor let det ville være at bakke ud af tilbud til enhver tid. Ikke kun det, men jeg fik eksplicit retninger om, hvordan du afslutte mit abonnement. Hey, hvis jeg ikke ønsker abonnementet følte nu jeg selv mindre pres fordi jeg vidste nøjagtigt, hvordan man afslutter den.

Femte: Yderligere udtalelser…

Bang… Før jeg havde en chance for at tænke over, om jeg ønsker et gratis abonnement på Sports Illustrated slemt nok til at gå gennem det fremtidige besværet med annullering af det jeg er ramt med et andet vidnesbyrd om, hvor stort et tilbud denne aftale virkelig er fra en anden person, der er taget en dvantage af det. Så, nu jeg begynder at føle sig lidt som om jeg er ene til venstre ud. Alle andre gør det… Hvorfor ikke mig?

Sjette: Luk!

Jeg elskede tæt! Det var så lusket. Hun bedt aldrig mig om, hvorvidt jeg ønskede et abonnement, bare spurgte hun om jeg ønskede Sports Illustrated eller underholdning magasin. Jeg har aldrig haft mulighed for at tænke over, om jeg ønskede abonnementet eller ej. Hun simpelthen antaget salg og på det tidspunkt spurgte blot mig hvad jeg ønskede abonnement. Hun gav mig aldrig en chance for at fortælle hende ikke!

Nu, jeg har givet dig seks enkle trin, som du skal følge for at få salg hver gang er det bare et spørgsmål om du regne ud, hvordan at bruge dette i dit eget hjem business. Så, stop og Læs det igen, hvis du skal. Bare lad det trække. Det er en ekstremt kraftfuld proces hvis mestrer. Personligt, jeg forlod, at Best Buy ikke at vide hvad der skete med mig. Det var ligesom jeg var hjernevasket!

Ville du gerne hjernevaske dine kunder til at købe dine produkter eller tjenester eller at deltage i dit hjem baseret forretningsmulighed?

Hvis det gøres rigtigt vil kunden aldrig vide, hvad hit dem!!!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.